lördag 14 juni 2008

Tips på perfekt uppladdning inför Fotbollen

Nu är jag dum, riktigt dum. Jag tar en liten paus men jag ska försöka att inte slappna av så musklerna viker och smärtan känns. 

Jag grovstädar hemma idag, passar på när Mr M är borta så jag får göra på mitt sätt och han kan inte skälla på mig för att jag överanstränger kroppen så jag sedan skriker av smärta i flera dagar.  
Jag började kl 9 i morse. 2,5 timmar och 6 sopsäckar senare börjar jag bli klar. Grannarna är inte särskilt glada på mig eftersom jag spelar så hög musik och mindre glada kommer de bli när jag slänger sopsäckarna i soprummet. 

Men kära grannar om ni får spela hög musik hela nätterna lång då jag vill sova så får jag spela hög musik på dagarna när ni sover!  Det är inte mitt problem om ni festar på nätterna och sover på dagarna. 

Detta känns som en bra dag. Nu ska jag göra det sista rycket här inne innan jag ska lägga mig ute och vila lite. En perfekt uppladdning inför Fotbollen idag? Ska nog ta och skruva upp stereon igen och sätta på "När vi gräver guld i USA".... sista rycket nu kom igen det klarar du! 


Inga kommentarer: