söndag 15 juni 2008

Irriterad

usch idag har jag varit mest irriterad.
Irriterad på detta skitväder, 
Irriterad på att jag har för lite förvaringsutrymmen
Irriterad på att vi har för mycket saker, 
Irriterad på att det inte finns några 30*42 ramar
Irriterad på att det var så mycket folk på shoppingcentrat. 

Ja dagen I-lands problem. Kanske får skylla oss själva som valde
att gå iväg till ett shoppingscentra på en söndag? När det dessutom 
är dåligt väder och alla barnföräldrar vill ta med sina barn till Mcdolnads
som råkar ligga mitt i detta shoppingcentra så hela centrumet kryllar av 
sådana där små farliga saker som kallas barn.  Finns det något barnfritt 
Centrum? 

Jaja, Ferrarin blev rastad i alla fall och det regnade inte på oss när vi var ute,
det var mest kallt och jag fick ta fram Dunvästen igen som jag inte använt sedan i mars. 

Nu har jag skickat iväg Mr M för att köpa tröst godis, inget går upp emot lite morötter 
och gurka när man tittar på en bra film, kanske ska lyxa till dig och äta lite popcorn också?

Inga kommentarer: