lördag 14 juni 2008

Det är Zlatans fel!

Jag gjorde allt, jag hade Sverige tröja, Sverige mössa och jag hade till och med Sverige hussor.
Detta räckte inte, det är Zlatans fel!

Jag förstår inte hur man kan vara så dum i huvvet och byta ut världens bästa spelare 
när Sverige måste vinna mot Spanien. Spaniens respekt för svenskarna försvann ju direkt 
och Sverige förlorar. Hur tänkte Lasse Lagerbäck där? 

Stämningen på Tröls var på topp, det var skit skoj att vara där,
i 92 minuter. Vi hade till och med egen Tv på vid vårt bord,
men vad hjälpte det? 

Alla var glada och skrev och sjöng hejarramsor, 
men vad hjälpte det? 
Inte ett dugg ska jag säga. 

Vad gjorde dom svenska backarna i 92:a minuten? 
Hade dom gått hem? 
Är det ingen som lärt det svenska landslaget att matchen är slut först 
när domaren blåst av? Det fick jag lära mig av min hopptränare i alla fall, 
att man skulle rida tills domaren blåste av, att även sista hindret före mållinjen var 
ett hinder. Tydligen har man inte lärt det Svenska fotbollslandslaget det. 

Det var så skoj i 91 minuter, den bästa matchen jag sätt på länge,.
Domaren  var gud och spelarna kämpade, alla 11 på planen. 

Innan jag avslutar vill jag bara tala om för Mister Perlskog, om du ska fortsätta 
kommentera, lär dig vad spelarna heter! Den spanska spelaren hette Senna och inte 
TJena! 

Inga kommentarer: