fredag 31 oktober 2008

halloween

I dag är det halloween i stora delar av Världen, för mig innebär det att jag slutar redan kl 13 på kontoret. Ska sedan ta bussen till Vellinge där jag ställt min Vespa, ska handla lite gott till kvällen, som jag ska tillbringa med mina favoritpojkar och grannens labrador, ska sedan hem med min Vespa, ta hand om stallet som jag inte han göra i morse, äta god mat och bara njuta av dagen.

I morgon är det allahelgona och då blir det till att ta med sig ljus till kyrkogården, det är alltid så fint där på allahelgonahelgen. På kvällen blir det sedan till att ta med sig grannen in till Malmö där vi ska möta upp några fler personer och så blir det fest, jupps ni läste rätt, det blir utgång för denna damen och det var ju inte igår precis.

På söndag är jag troligen bakis och antar att jag inte kommer göra mer än nödvändigt då, ladda batterierna för att sedan vara tillbaka på kontoret i Köpenhamn på måndag morgon.

Annars då? tja det händer inte så mycket förutom att jag som sagt fortfarande är totalt sönderstressad men börjar få bitarna på plats och tror mig se en ljuspunkt någonstans. I natt kunde jag i alla fall sova 5 timmar och det är ett stort stort framsteg. Känner mig någonstans i alla ändå Fri och kan njuta av min frihet.

Två timmar kvar på kontoret nu och jag bara längtar hem till mina bäbisar.

Inga kommentarer: