onsdag 8 oktober 2008

Stallet

Jag har precis upptäckt att internet fungerar i stallet, 
så just nu sitter jag i stallet och bloggar och slösurfar, 
även här jag kommer jobba de närmaste dagarna,
bättre än utomhus i alla fall, haha. 

Kom hem runt 13 från Malmö, 
tog en tur med hundarna och började 
bygga om hundhagen, blev inte riktigt 
bra i alla fall och får nog ta och köpa sådant 
där kompostgaller tror jag. 

Min lunch i Malmö idag blev riktigt rolig, 
hamnade på en orientalisk restaurang 
och ägarna där var så roliga, 
det var länge sedan jag skrattade så mycket, 
om vi då bortser från i lördags då, 
men då var jag ju onykter så det räknas kanske inte? 
Nåja tillbaka till killarna på restaurangen,
dom var riktigt roliga och jag kände 
mig allmänt dum som skrattade så fort 
dom öppnade käften, även när de 
inte skämtade med mig...

Fick mig även köpt en stekpanna så 
nu kan jag minsann steka mat också. 





4 kommentarer:

Anonym sa...

hej:) perfekt ju att sitta i stallet och blogga, en bra lösnin g fram tills graderna börjar gå mot minus;) kram rebecca

ika sa...

hehe Internet och Tv ska fixas i helgen i huset så vi hoppas det kommer i ordning snart men det är ganska mysigt att sitta med Hästarna oxå :P lite sällskap i alla fall haha kram kram

Nemo sa...

Va bra att det fungerar i stallet iaf. Tid att ses i helgen?? Kram Nemo

ika sa...

ja men självklart :D och elvis saknar dig Nemo, väldigt mycket tror jag, hjalmar vill ju inte alls busa ..ser fram emot att ses i helgen

kram kram