fredag 17 oktober 2008

The morning mess


Jag måste verkligen köpa mig en helkropps spegel, utan spegel klär jag mig konstit, el vad tänkte jag med när jag tog roxy sneakers till skjorta och stuprörs jeans? På det den största kofta du kan finna under den lite tajtare skinjackan. Jag skyller på.., ja, vad ska jag skylla på??? Att jag är en spegel back? Eller min huvudvärk? Och ansiktet och håret då? Det är ju liksom inte stallet jag ska till. Nåja denna något underligt klädda dam är nu påväg till jobbet.

Samtliga 6 väckarklockor ringde halv fem i morse, 45 minuter senare väckte jag pojkarna, ut på promenad, som vanligt hade dom ett strålande morgonhumör, dom kissade inte på mig idag i alla fall så jag får vara glad för det och att jag bara behövde dra runt dom på en 40 minuters runda ute i mörkret och blåsten, lite gladare blev de dock när de fick avsluta med lite bus i ridhuset. 20 över 6 kunde jag sedan pina iväg till bussen och här sitter jag nu, The morning mess.

Inga kommentarer: