lördag 18 oktober 2008

Quick, Quick


Så är det visst lördag. En dag där det bara är 16 grader i huset, en dag då jag är väldigt trött, en dag då det regnar ute och en dag då jag bara vill vara själv och " hänga" i stallet. Och slutligen en dag då jag fick fraktur i foten efter en ridtur på quick.

Kl 11 tog tog jag ett ridpass på Quick, ett pass som blev väldigt hårt och som slutade med att jag fastnade med foten i ridhusbalken, foten viker åt fel håll och fotens skelett är inte helt längre.
Allt gick annars jätte bra, vi jobbade hårt i skritt och trav, han var jätte duktig med både skänkelvikning, tempoväxlingar, höger bakdelsvändning och framdelsvändning men inte vänster. Efter turen tog jag in en väldigt svettig häst i stallet och en fot som mådde mycket sämre än jag först trodde, okey att jag skrek till ordentligt när olyckan hände men fortsatte att rida iaf

Nåja ser nu att jag har 17 grader i huset, whoo. Såg förresten på Robins igår, gu vad jag skrattade. " HM ökar i försäljning, grattis till det och även grattis till månadens anställd, 6 åriga Shanam i Pakistan" haha han är för rolig han Robin,

Snart dags att gå ut i stallet igen.

" Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya"

1 kommentar:

Anonym sa...

du kan inte säga det bättre. i morgon