fredag 17 oktober 2008


Nu är jag påväg hem, 2 timmar förtidigt. Jag är helt slut, inte främst i kroppen utan i knoppen. Trött, huvudvärk och illamående och sen var det det där hjärtat. Men om några timmar är jag iaf hemma hos mina pojkar som älskar mig för den jag är, förhoppningsvis med en tv box och höstjacka. Ska hem och byta om, sätta på mig leriga hästkläder och vara den lort vissa av er tycker att jag är men på tisdag då ska jag tillbaka in på kontoret och hej åh hå vad jag ska vara pigg och glad. Men inte idag, idag ska jag bara hem och gråta. Gråta sa jag gråta? Ursäkt mig det menade jag inte.

Visst kanske inte det bästa att flytta ut själv på landet när man är 28 och singel men denna flytt har på något sätt fått mig att landa, börjat bearbeta mina känslor och försöka hitta mig själv igen, hon som någonstans kom bort påvägen i storstan och flöt ännu längre bort efter separtionen och snart, snart så är jag tillbaka på banan igen. Stallet är mitt smultronställe och vem får chansen att vara på sitt smultronställe varje dag, dygnet runt om jag så vill.

Malmö central nu. Shopping och bussfärd hem. Snart hemma hos mina pojkar


1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en kanonhelg! Att "fly" till smultronstället är inte fel ibland.
Kan vara skönt o gråta ibland.
Ha d bra.
/ Stefan