onsdag 1 oktober 2008

Oktober fest?

Natten har gått jätte bra.
Elvis har sovit i sängen,
Hjalmar i väskan.
Trots hans obefintliga behov på kvällspromenaden igår
så har han faktiskt INTE gjort något behov inne,
blev riktigt stolt när jag vaknade i morse....
men oj vad kissenödig han var på morgonrundan..
snart dags att gå ut igen...

Sitter annars själv i lägenheten med vovvarna,
Hobbe är på jobbet,
jag ska ta det allmänt lugnt idag,
fixa och dona lite och åka in till Jönköping i eftermiddag,
måste handla ett par stövlar till klänningen
jag ska ha på mig till Göteborg och Drömma imorgon
sen måste jag handla lite hundgrejor...
men vovvarna verkar klara sig fint så det blir nog inga problem
att de får vara ensamma någon timme.

Trött, allihopa är trötta idag..
Det tog långtid att komma upp för oss i morse,
nej dags att presentera Hjalmar för Gränna i dags ljus...

Inga kommentarer: