fredag 10 oktober 2008

tung Fredagskväll

jaha så kom all deppigheten tillbaka idag också, 
har annars flutit på ganska bra under dagen 
och jag har inte känt mig så deppig. 
men men det är bara att inse att så här är det. 

Vi fick förresten en ny häst i stallet idag, 
en Fjordhäst :D han är jätte söt, men tjock. 
ska bli spännande att se vad den nya ägarinnan kan 
göra med den...
 
Nej, om jag ska ta och gå en runda med hundarna i mörkret 
och natta åt hästarna kanske. 
Undra om jag har någon rolig film att se i kväll sen? 
Det får vara färdigt med allt kärleksdravvel nu, 
nu ska vi bara se glada filmer, madagaskar kanske? 

I morgon hoppas jag att vi får internet 
och Tv att fungera i huset, jag är i desperat behov 
av att titta på hem till gården nu...
och alla kvällsserier ..tror jag ska be en bön till Tvgudarna i kväll.

Inga kommentarer: