fredag 3 oktober 2008

Socialträning nästa?

Tv4 kom igång senare på eftermiddagen, 
ganska precis efter att hem till gården var slut faktiskt, 
jag antar att dom bara hade gått på lunch,
i tron om att ingen tittar på hem till gården,
så det skulle inte göra dom något om de 
tappade tittare när bilden var svart i närmare 1 timme, 
men att jag och hundarna blev besvikna, 
det gjorde visst ingenting. 

På eftermiddagen har jag tagit det allmänt lugnt, 
försökt vila armen lite, operationssåret har fortfarande inte läkt,
det skulle bara ta några dagar innan stygnen lossnade, 
på tisdag har det gått 2 veckor, det kallar inte jag några dagar...
tog även en socialtränings promenad på Gränna gågata 
Det var mycket folk ute, usch det börjar bli farligt 
när man anser att det är mycket folk här, 
jag menar 30 personer var säkert ute samtidigt på gågatan i Gränna, 
visserligen bra början med socialträning för Hjalmar,
men allvarligt, mycket folk ute? vad tänkte jag med? 

I morgon eftermiddag åker vi hem till skåne, 
det ska bli skönt, skönt att komma hem till nya huset, 
det ska bli skönt att komma till hästarna ...

Inga kommentarer: