fredag 22 augusti 2008

Ang Vänskap

Nu är det tre av mina vänner 
förlåt Bekanta, som menar att 
vänner har sex med varandra. 

Troligen därför jag har 
så få vänner då, 
eftersom jag inte har sex med mina vänner. 

Jag trodde att sex det hade man inom förhållanden, 
men det är tydligen inom vänskapen man har sex. 
Det förklarar ju då varför killar får stånd 
så fort de får höra att två tjejer umgås. 

Om det nu är så som mina tre vänner, 
ursäkta engång till BEKANTA menar 
så vill inte jag ha några vänner. 
Tänk vad jobbigt det måste vara 
om man skulle träffa två vänner på samma dag? 
Eller bara träffa en vän om dagen, det blir 7 stycken olika 
varje vecka, 14 olika på två veckor,
är det därför Klamydia blivit en av de vanligaste sjukdomarna? 


2 kommentarer:

david santos sa...

Very nice!!!
Have a nice weekend.

Anonym sa...

Haha.. Grymt bra inlägg Erica :)

ja usch det va super hemskt när ellie sprang bort, hon trodde väl att det va helt okey o hade säkert jätte roliga 45 minuter o fick gå på promenard med en annan hund! haha