lördag 9 augusti 2008

Apropå Strejken


Jag skrev ju i Torsdag att jag gått ut i Strejk. 
Den strejken blev ju långvarig, inte ens 24 timmar, 
men den återupptogs innan midnatt igår igen, 
när jag var på väg hem från Markus, i alla fall delvis
och denna gången kommer strejken att hålla i sig, 
det finns inga förhoppningar om nya förhandlingar inom snar framtid. 

Jag har dock tänjt lite på gränserna, är fortfarande i strejk när det gäller S*x.
och jag är fortfarande i strejk när det gäller killar som bara ljuger. 
Men inte när det gäller att prata med det motsatta könet på telefon,
i flera timmar, en viss president, den gränsen släppte jag på. 
Även gränsen när det gäller hundägare av det motsatta könet. 

Men annars är det bara jag och Elvis och strejken håller i sig.
Hittills är det inte många som blivit drabbade av strejken. 

2 kommentarer:

Susjos sa...

Hej!
Och tack för tipset om Niklas spelning på youtube! Jag var ju där i Kungsan,han var helt suverän! Jättekul att se live!
Synd att det var en sån kort spelning bara..tiden gick sååå fort!
Kul var oxå att senare på kvällen få lyssna till Sarah Dawn Finer,och inte minst Patrik Isaksson,han var superbra på scen! Vilket drag!
Åkte nöjd hem på kvällen med en autograf på skivan och en kram i minnet!
Må så gott!
Kram Susanne
PS. Hoppas strejken är över nu? DS

ika sa...

åh jag hade velat vara där, undra om man kan be honom spela nästa helg då jag är i Stockholm? *S*

Tipset på You tube var så lite så...synd att det bara var 2 låtar med kanske någon som lägger upp något mera snart, får hålla utkik

strejken kommer hålla i sig ganska länge, jag är riktigt trött på det motsatta könet och vill verkligen inte dejta och sådant så länge killar bara har sex i huvudet....

kram