tisdag 5 augusti 2008

Elvis, Elvis, min Elvis


Elvis, inte nog med att han numera är en naken nakenfis, 
nej nu är han dålig också. Om det vore så väl som en förkylning
så hade jag varit glad, halsfluss hade också gått bra. 
Nej, men varför nöja sig med det lilla när man kan slå till på det stora? 

Nåja, vi ska till Djursjukhuset på torsdag, 
underförutsättning att han inte blir sämre innan,
och då får vi reda på exakt vad det är. 
Troligen är det bara Analsäcksinflammation 
men det är klart man blir orolig, 
man har hört att risken för prostatacancer ökar 
vid en kastrering, och det är ju inte länge sedan han kastrerades. 

Min älskade Elvis, nakenfisen Elvis. 
Han blev ganska söt när han blev nedrakad trots allt. 
Han ser ut precis som sina valpar...
jag ska slänga upp kort någon dag så får ni se likheten. 

Nej, dags att äta Himmelska jordgubbar, 
det är utan tvekan de bästa, och dyraste, 
och de godaste jag ätit i år. 




Inga kommentarer: