torsdag 14 augusti 2008

Trötter

Nu sitter jag här i soffan och är helt slut. 
I dag har jag bara slitit och inte hunnit vila något alls,
värken har ingen ände just nu.... 

I dag var det gå igenom mitt förråd av saker,
alla köksgrejor, böcker och andra saker som jag inte tagit ner till Skåne.
Detta tog 6 timmar!! Efteråt körde jag iväg kartongerna jag ska ha kvar 
till min storebror, jag får låna ett förråd hos dem tills jag vet vart jag ska bosätta mig. 
Detta tackar jag jätte mycket för. 
Efter städning och ompackning åkte jag över till Morfar och fikade lite, 
åkte hem redan klockan 7 och hade jag fått bestämma hade jag bumsat i säng redan då. 

I går var en jätte rolig dag. 
På förmiddagen var jag med MM till SORF och red hennes häst, 
en underbart "liten" ponny, var riktigt skoj att vara tillbaka på SORF också. 
Efter ridturen och en snabbdusch bar det ner på stan och shopping i Sala stod på schemat, 
hittade faktiskt lite saker trots att det bara finns två små gågator. 
På Kvällen var jag och besökte min storebror med familj, deras 2 månaders bäbis är verkligen jätte söt, lill Erik, en sådan vill jag ha. 

Efter gårdagen kändes det som att jag ville flytta tillbaka, är riktigt sugen på att bygga hus på min storebrors mark. Så nu har jag en del att fundera på, men flyttar jag tillbaka vill jag skaffa barn och barn måste man skaffa med en karl, och hur ska det gå med min strejk? 

Hursom har en del att fundera på nu, ska jag ta ett år utomlands och leva ungmö ett tag till eller ska jag göra som alla andra 28 åringar och skaffa barn? 

Inga kommentarer: