fredag 8 augusti 2008

Förlåt Förlåt Förlåt

Här med går jag i strejk,
strejken innefattar bara mig,
men jag tror den kommer bli lyckad. 

Jag är så fruktansvärt less på det motsatta könet, 
visste ni att dom säger vad som helst bara för 
att försöka få en i säng?? 
Jag menar ska man ta det som en komplimang 
"du är en riktig sexbomb"
"Du har schysta lökar"
"Vi kan väl bara ha sex och ha skoj?" 
"Jag är så attraherad av dig men den rätta känslan finns inte där,
men vi kan ju träffas och ha sex i alla fall?" 

Varför ska allt handla om sex i detta jävla samhälle? 
Vad hände? Vad var det som gick fel? 
Det var visst någon sexrevolution på 70:talet, 
är det den vi ska skylla på? 

Jag är i strejk, och jag ska vara i strejk länge,
Killar utan hjärna och killar som bara ljuger,
det kan jag mer än väl vara utan... 
 

Inga kommentarer: