tisdag 12 augusti 2008

Favorit i repris


Klockan blev då äntligen 15 och Svante slapp vänta längre. 
Jag och Elvis kom och min lilla Kusin blev överlycklig. 

Min Lilla kusin, som är 10 år, har längtat efter mig och Elvis 
sedan vi åkte hem förra gången ( 6 juni) 
Enligt hans mamma, min moster, är jag numera hans favorit, 
och visst känns det bra, att jag är någons favorit, 
att det är någon som saknar mig när jag inte är hos den personen. 

Klockan 19 gick jag hem från min kusin, 
han vill träffas i morgon igen och jag hinner tyvärr inte då,
han blev jätte ledsen, så jag lovade att vi skulle ta en heldag på fredag. 
Men hur ska jag orka med det? Jag som är helt slut efter bara 4 timmar idag...

På bilden är kusinen och Elvis i Sala Stadspark. 

Nu måste jag gå till OkQ8 och köpa en tandborste, 
en av syrrans katter har snott min....


Inga kommentarer: