onsdag 20 augusti 2008

Kär

Jag måste erkänna en sak.
JAG ÄR KÄR!!!

Jag är kär i livet,
Jag är i kär i kärleken
(som jag önskar få uppleva någongång igen)
Jag är kär i allt och alla som är snälla, 
både hundar, ungar, vänner och ja allt. 

Man brukar prata om vårkänslor,
jag har tydligen en höstkänsla.
Jag är kär i livet.
Det kanske låter väldigt konstigt
och känns väldigt konstigt att säga högt, 
det lät bättre i tanken.   
men jag trivs så himla bra med mitt liv just nu,
jag mår så himla bra, det var länge sedan jag mådde så här bra,
Det är en oerhört skön känsla. Allt flyter på. 
Inget skov just nu, tävlingssäsongen börjar igen, 
jag ska börja jobba på kontoret igen, 
Elvis mår bra och är glad, 
jag trivs riktigt bra i nya lägenheten och med nya livet,
som jag visserligen haft i ett par månader nu.  

Jag är glad och jag är lycklig 

Inga kommentarer: