fredag 26 september 2008

Aj Aj mitt huvud

Det blev ingen tripp till Karlshamn idag, 
mitt huvud dunkar för mycket och jag känner lite 
yrsel och illamående. 
Nej så Elvis och jag har vilat hemma istället, 
Det hela handlar om spänningshuvudvärk 
och att jag måste coola ner. 
Det är lite mycket just nu. 

På måndag flyttar jag och Elvis till hästgården som vi hyrt in oss på,
och gissa vem som är långt i från klar med packningen? 
jo jag så klart..
och på måndag förmiddag  har jag dessutom bokat 
in en Föreläsning på Vellinge gymnasieskola, ska föreläsa 
om hur det är att leva med ett funktionshinder.. 
det var jätte skoj sist och bra omdöme fick jag, 
9,8 av 10 möjliga, får jag samma denna gång?  
så i helgen måste jag både jobba och packa, och tänka....
sen far vi upp till Gränna på tisdag för att fara ner tillsammans på lördag
nästan en hel vecka, kan det bli goare? 

Nu tror jag att jag ska ta mig lite fredags shop,
Apoteket och lite god fredagsmat 


Inga kommentarer: