lördag 13 september 2008

Godmorgon alla glada

Åh jag skulle kunna fortsätta sova i flera timmar, 
jag är fortfarande jätte trött, 
och vad är det med denna telefonen? 
Varför envisas folk med att ringa från "Dolt nummer"
på de mest konstiga tider på dygnet? 
Sedan lämnar de inget meddelande 
utan låssas att det är jätte viktigt 
och då ringer 57 gånger till, 
okey, lite överdrivet men 13 missade dolt nummer 
har jag på telefonen och 4 sms som jag 
gissar är från de där personerna med dolt nummer. 
Och varför ringa så många gånger på raden? 
Svarade jag inte i telefonen första, andra eller 3dje 
gången så lär jag inte göra det den 9de heller? 
Efter att jag bara sovit 3 timmar men 
ändå hunnit bli väckt 4 gånger då satte 
jag telefonen på ljudlös. 

Nu är klockan 12 och jag borde verkligen ta 
mig upp och gå ut med Elvis. 
Elvis som för övrigt har trängt ut mig ur sängen idag, 
tänk om jag kunde få ligga i mitten av sängen 
som alla andra normala människor? 
men jag ska inte klaga, 
det är ju lite av detta som är Elvis charm oxå. 


Inga kommentarer: