lördag 20 september 2008

Mysig Utflykts dag


Efter Frukosten tog vi Bmwn och körde en runda. 
Första anhalten blev Brahehus efter mitt stora önskemål.
Det är så otroligt vackert vid Brahehus och om jag kunde så skulle jag bo där, 
fast även om jag köper en presenning till ruinen så inser till och med jag 
att det kan bli lite kallt att bo där,
så jag får helt enkelt nöja mig med att bara vara där och drömma någon gång ibland. 

Nu är det tid att laga middag, eller frukost som man säger på Danska, men nu är vi i Sverige och här säger man middag. Hursom Middag, TP och film ska våran lördagkväll bestå av. 
Hoppas ni alla får en underbar Lördagkväll. 
Skål på er! 

 
Kortet taget en bit ned på berget och uppåt så att säga...
här inne vill jag bo 
Titta denna utsikten skojar man inte bort i första taget, I just love it here och hit ska jag fortsätta att åka med jämna mellanrum, om jag nu inte får bo i braehus ruinen..
Titta vad jag har köpt till Emma och Johan, näh jag har inte köpt allt till dem, detta är en liten hylla inne hos Franssons Polkagriskokeri

Inga kommentarer: