måndag 29 september 2008

Sönder stressad?

Jaha idag är det måndag,
ligger nyvaken i sängen, 
Elvis sover fortfarande,
hade hoppats att han vill göra det 1 timme till,
så jag hinner jobba undan lite innan.

Jag har så mycket att göra 
så jag har egentligen inte tid att ligga och dra mig, 
jag har panik rättare sagt. Men nu ordnade det sig med 
flytten tillsist, vi tar det på lördag istället, jag ska fixa färdigt 
det sista idag och sedan i morgon åker jag till Gränna, 
ska bli skönt att komma bort några dagar och stressa ned,
jag har fått så ont i magen av alltihop som sker just nu, 
flytten, det felaktiga anklagandet, sjukhus strulet, paniken med mera
jag kan inte äta och jag kan inte sova.. 

men det bästa av allt i morgon är ju att få komma till finaste finaste,
där ska jag nog kunna slappna av, där känner jag mig hemma.

Dagen idag kommer att gå fort, 
föreläsning om 4 timmar, 
sedan hem och packa och städa. 

Dags att jobba lite innan 
det är dags att pallra sig upp ur sängen...

Inga kommentarer: