måndag 22 september 2008

Nu har jag Landat fysiskt i Malmö

Eftersom jag bloggade från mobilen innan när jag satt på tåget 
och då inte kunde länka till låten jag lyssnade på mer eller mindre
i 2 timmars tid så kommer den här: Sussie Tapper

Nu har jag i alla fall landat i Malmö fysiskt. 
Eftersom X2000 som vanligt var försenat 
så han jag inte mer än att lämna Elvis innanför dörren innan
det var dags att kuta bort till sjukhuset och ultraljudet,
jag ska ju operera bort den där P-staven i morgon som fastnat i armen,
den sitter i alla fall en millimeter ovanför muskeln, så den kommer klara 
sig, men det är osäkert om de måste kapa en nervtråd eller inte, 
den ser nämligen ut att sitta fast i nervtrådar. 
Nåja, det var ett tag sedan: TÄNK ER NOGA FÖR INNAN NI SÄTTER IN P-STAV!

Nåja var var jag? jo jag sa innan att jag landat fysiskt i Malmö, 
men psykist då? Psykist är jag överallt och ingenstans. 
Jag ville sitta kvar på tåget idag, jag ville inte landa i Malmö...
Skrev innan från tåget att jag är rädd för det bra, kan inte förklara det 
mer än att jag är konstig..

Nej, nu ska jag ta och göra en Billy Idol och Dansa lite med mig själv

Inga kommentarer: