torsdag 25 september 2008

Börjar bli lite trött

Klockan är bara fyra och jag är redan trött. 
lite sömn och mycket jobb, 
hur ska det då bli med bowlingen i kväll? 
Det är först möte och sedan match..
Nåja, så okoncentrerad som jag varit de senaste veckorna,
så har jag i alla fall inga förväntningar på mig längre,
jag har underläge, ett läge jag trivs bäst i... tolka hur ni vill. 

Mitt förra inlägg blev lite väl filosofisk märkte jag, 
inte många som förstod vad det handlade om..
nu är frågan: måste jag förklara eller kan jag låta det tolkas hursom? 
Det handlar om det förflutna, om framtiden och om det underbara livet just nu,
och precis i den ordningen och inget annat, det handlar om 
tre saker och två individer och nej det är inge fnurra på tråden. 

Ska jag lägga ner arbetet för dagen eller ska jag 
grubbla i 40 minuter till? Föreläsningen på måndag 
ska bli den bästa som jag gjort, tur att jag ska ut och resa i morgon,
konstigt nog skriver jag alltid bäst på resande fot. 
Kapitlet i morgon får handla om Framtiden, 
för i morgon ska jag till Karlshamn och titta på en 
lillasyster till Elvis Presley, en liten Elvira Madigan.

Inga kommentarer: