torsdag 25 september 2008

bara en liten smurfsång

jag har varit ensam smurf i många blå år
men plötsligt hände nåt som kändes ner i mina tår.
Jag mötte smurfen, han var så smurfigt rar,
Nu är min högsta dröm att han och jag ska bli ett smurfigt par
jag vill så gärna sjunga en sång, 
så att alla här förstår att smurfen ska bli min en gång

om du vill bli min smurf, mitt hjärtas egen smurf, 
så ska jag ge dig det du vill ha, vi ska smurfa och ha det bra

Jag springer runt och pratar strunt.
Jag tror att jag är kär och jag tänker hela tiden 
på att smurfen finns just här
Han är så otroligt vacker, han är så himmelsblå
Åh smurfen du kan väl förstå, jag vill ha dig så!

om du vill bli min smurf
mitt hjärtas egen smurf
så ska jag ge dig det du vill ha
vi ska smurfa och ha det bra



Inga kommentarer: