måndag 8 september 2008

Dålig uppdatering

Usch och fy på mig som varit så dålig på att uppdatera,
vad hände med 3 inlägg per dag, som helt plötsligt blivit 
1  varannan dag? 

Nåja jag får ursäkta mig med att jag knappt varit hemma i helgen.
som igår, morgonpromenad med Emma och Nemo,
för att komma hem och sova hela eftermiddagen 
för att sedan åka till Becka och spela bingolotto 
vilket slutar med att jag sover på soffan hos M. 

Idag har jag varit på sjukhuset,
konstigt vad bra vård man får 
när man hotar med att byta sjukhus. 
Denna nya doktor, som jag äntligen fick 
träffa efter 4 månaders tjat, verkar jätte bra. 
Hon har satt sig in i sjukdomen, 
satt mig på en nygammal medicin 
i en monster snabb kur, för att se om det blir bättre.
hon ska kolla upp möjligheterna med ny medicin 
och hon höll med om att jag måste tillbaka 
till mitt arbete och att jag 
ska få rehabilitering så jag klarar mig 
utan hjälpmedel, jag är ju trots allt 
bara 28....Wow, varför har jag inte fått träffa 
henne tidigare? varför har jag bara fått 
träffa en Läkare som velat ha mig sjukskriven 
och som skakar på huvudet så fort jag 
frågat något om min framtid? 



Inga kommentarer: