lördag 27 september 2008

jag har krympt :D

Min diet fungerar visst, äta god mat varje dag 
och lit snask men ändå motionera och röra sig. 

Trots att jag går på en hög cortisonbehandling just nu 
så mina kinder och min haka ser ut som ja vet inte vad 
så har jag gått ner i vikt. Konstigt men jag har krympt!

Var och shoppade innan idag, 
har alltid haft storlek 36 (damstorlek) på jeans
som motsvarar Small, ja förutom då när jag bara vägde 42kg 
då hade jag ju XXsmall eller storlek 25 i jeansstorlek som då var förstort. 
Hursom idag köpte jag ett par jeans i storlek 34 som då motsvarar Xsmall, 
och tror faan att det var förstora?  men 32orna kunde jag inte ha då jag är för lång..

Det förblir en gåta hur man kan gå ner så mycket i vikt (2 storlekar) 
när man äter så hög dos kortison .. sist jag åt kortison, visserligen dubbeldos mot nu,
så gick jag ju upp i vikt från 49 kg till 78 kg på bara en månad, 
nu på nästan samma tid har jag gått ner 5 kg i vikt trots att jag svullnat upp så..

Inga kommentarer: