fredag 19 september 2008

Okoncentrerad, nervositet och bara glad

Egentligen borde jag lägga upp en bild på hur glad jag var när jag hade 
spelat sämsta serien på väldigt många månader. 
Hur kan man vara så glad när man spelar så dåligt? 
Ni som känner mig vet ju att jag i vanliga fall är världens sämsta förlorare!
Men inte idag, nej då svävade jag runt på mina rosa moln och skrattade 
bort de otroligt dåliga resultatet, men blev samtidigt ännu lyckligare 
när jag på en serie gjorde X X X 6 eller på en annan gjorde X 9 / X X,
frågan är bara om någon såg skillnaden på mina miner när jag gjorde
strike mot sopade rännan? 

Nåja sista natten nu, det är fredag nu 
om 14 timmar är jag i Jönköping, 
om 16 timmar träffas vi. 

Jag borde sova så tiden går ännu snabbare. 

Dröm söta drömmar och glöm inte; händerna på täcket 

Inga kommentarer: