tisdag 9 september 2008

Det luktar kärlek?



För en stund sedan fick jag ett mail. 
Mitt leende gick från noll till 100,
 det räckte med att läsa "hey"
så förstod jag att det var varma ord,
och bättre blev det. 
När jag läste det oromantiska citatet
blev mailet romantiskt. 
Det var så rätt. 
Visst stämde det, 
att skriva ett brev 
till sin älskade, är som att 
rita en skinksmörgås. 
kunde man sagt det bättre själv? 

Nu vet jag,
är det löjligt och dumt?
Är det helt fel? 
Jag vet inte, vet du? 
Jag vet att jag skrattar,
jag vet att jag somnar lycklig,
konstigt, vi har ju inte ens träffats 
och ändå känns det som vi känt 
varandra i hundra år. 
Är den där känslan 
inte bra märklig? 

2 kommentarer:

Nemo sa...

Åhhh va mysigt att få såna mail/brev. Sug åt dig vännen

ika sa...

Det var mysit, och det ska jag göra :D
kramiz