tisdag 30 september 2008

Half way there


Så har vi gjort första tågbytet & just passerat huskvarna/jönköping.

Sitter på ett tåg från andra världskriget, sunkit och obekvämt, jag är enda blondinen. Börjar nästan tro att jag hamnat i ett annat land från en annan tid, vart ska tåget ta mig? Vart är jag påväg? Ska jag hämta en vavva som jag tror eller ska jag gräva diken i ett koncentrationsläger?

Dålig humor men nej jag tänker INTE döpa hunden till Adolf Hitler, någon Nazze kommer INTE in i mitt hus

1 kommentar:

Emma Olsson sa...

Hej! Nä, vi ska verkligen INTe köpa en pittbull, men det är nära vänner som har dem valparna. Jag ska har en whippet i framtiden, men det får dröja. Har ju mina tre nu, men funderar massa på hur jag ska göra med allt o alla. Nu får du ju lägga upp bilder på din vavva hane...nyficken!!Lycka till!