tisdag 23 september 2008

Operationsdagen

"God morgon, god morgon, 
hör fåglar sjunga glatt, 
god morgon god morgon i kör"

Så har det blivit Tisdag morgon, operationsdagen. 
Känner mig lite nervös faktiskt. Mest nervös över hur många 
nerver de måste kapa, eller hur svårt den sitter fast, och om de har alla anteckningar på hur de måste göra pga min sjukdom, med MAS vet man ju aldrig nu förtiden. 
Hur djupt den sitter det vet jag ju redan. Men annars är det lite spännande,
jag tycker ju om sådant här, har troligen blivit skadad av mamma och de andra 
i familjen som jobbar inom sjukvården. Tex när jag opererade foten blev jag jätte arg för att jag inte fick vara vaken och se, och mamma kunde inte filma åt mig, detta var 2004. 

Nej, om man kanske skulle väcka Elvis nu, gå en morgonpromenad och göra lite saker här 
hemma innan det är dags och något måste man göra för att stilla hungern? Jag lär ju knappast orka packa och greja i eftermiddag? 
 

Inga kommentarer: