onsdag 31 mars 2010

30årsdagen närmare sig alltmer

Det var då ett evigt tjat om denna 30 årsdag. Ja, det är en vecka och 2 dagar kvar nu, ja nästa lördag har jag passerat 30 års sträcket, det kommer inte att bli någon stor fest och troligen inte mer än någon tårta heller och nej jag har faktiskt inte en blekaste aning om vad jag önskar mig i 30 års present. Av läkarna har jag fått vet att jag kommer att bli frisk, måste man önska sig något annat?? Det är lång väg kvar och hård träning men i alla fall.

Så åter till denna 30 årsdag som infaller fredagen den 9 april 2010. Det kommer troligen inte att hända någonting den dagen och jag kan i dagsläget inte riktigt förstå varför jag i 3 års tid har längtat efter att fylla 30, förutom att mor och Janne kommer ner på eftermiddagen/kvällen och det blir en enkelt middag så kommer jag på dagen att ha sjukgymnastik i form av att gå en promenad med hundarna om vädret tillåter och sedan blir det ett pass med pilatesbollen, det vanliga med andra ord. På lördagen blir det säkert lite shopping och kanske lite grillning, inget märkvärdigt med andra ord, sedan vaknar man upp på lördagen och inser att man faktiskt är 30 år. Jag vet fortfarande inte varför folk befarar den dagen och jag har snarare insett att det är inget märkvärdigt med att fylla 30 utan får snarare sikta in mig på 40 istället.

Nåja dags att göra sig klar för ett snabbt besök hos läkaren och sedan sjukgymnastik.

Inga kommentarer: