fredag 12 mars 2010

ja vad ska man säga?

Vilodag vet jag inte om man kan kalla det men relativit vilodag som igår. Jag gjorde mina morgonsysslor och var ute en sväng med hundarna och sen tränat armarna men benen har fått vila en del idag men dom ska få gå en promenad om en stund då Elvis Presley ska lämnas hos sin farmor som ska ha honom i kväll och i morgon medans jag följer med Edith Piaff och tittar på när hon ställs ut i Laholm i morgon.

Jag har haft ett väldigt intressant samtal med min läkare i dag och hade även ett i går.
Låt säga att jag är förbaskat trött på sjukvården just nu och jag sitter mest som en fågelholk och tittar på och känner mig maktlös och inte hörd på något sätt. Det är väl ingen i min familj eller av mina nära vänner som direkt förstår detta. Så vad ska man säga när läkarna inte vill lyssna varken på mig eller familjen?

2 kommentarer:

Malin sa...

Oj, såg visst inte inlägget under innan jag ivrade nig iväg med en kommentar *rodnar* GRATTIS till Edith Piaffs BIR!!! Så himla roligt!! Förstår även att du är innerligt trött på sjukvården, håller tummarna att det löser sig!

ika sa...

åh tusen tack :D jag blev så förvånad bara att hon blev BIR då hon inte alls var på humör och då det var hiskeligt kallt så hon stod mest och frös och kutade rygg :S Men oerhört skoj att hon blev BIR så det var ett väldigt bra genrep inför nästa helg