onsdag 21 maj 2008

Bortskämda jävla snorungar!




Usch nu är jag sur, sur och irriterad, riktigt jävla sur så jag måste svära av mig lite, fast man får svarta grodor på tungan när man svär. . 

Kanske kommer jag ångra att jag skriver detta inlägg, jag kanske inte borde skriva.  jag borde gå ut i solen och få lite positiv energi i stället. 

Jag är så rasande förbannad och ilsken så jag borde inte skriva, jag borde inte tala om hur sjukvården i Malmö INTE fungerar och jag borde INTE skriva hur surt det känns när man försöker hjälpa och vara snäll men bara får skit för det. 

Näh, så jag gör inte det, jag skriver inget inlägg nu när jag är så rasande förbannad. Jag nöjer mig med: Bortskämda jävla snorungar, be inte om hjälp då om det inte passar! 

Så nu har jag fått svära lite, fått lite svarta grodor på tungan... nu ska jag ut i solen, kanske kan jag lugna ner mig lite, kanske kan jag få lite positiv energi och slipper ta ut min ilska över spisplattorna när maten inte kommer bli som jag vill. 



Inga kommentarer: