tisdag 27 maj 2008

Panik, panik riktig Panik




Vad fasiken ska vi ge min Lillebror i Studentpresent? 

Min lillebror är så tråkig, förlåt, men han är det. Det enda han vill ha är Pengar och bensinkort..men hur kul är det att ge Pengar i studentpresent?  

Min tanke var ölglas från Orrefors men mor tror inte att det kommer uppskattas eller förstås att det är dyra ölglas som är samlarobjekt från en viss serie. Och Champagneglas är nog inget som kommer att användas mer än på själva studenten. 

Jag står verkligen helt utan Idéer och har bara några dagar på mig att fixa. I helgen är vi på landet och sedan åker vi till Sala, så det är bara 3 dagar kvar nu. Panik! HJÄLP! 

Vad ger man en påg i studentpresent? Någon som har någon idé? 

2 kommentarer:

Anonym sa...

kanske ett presentkort till IKEA om han ska flytta hemifrån? :)

ika sa...

Tusen Tack för tipset, Tyvärr kommer inte ett ikea kort att uppskattas då hans plan är att INTE flytta hemifrån än på några år.