torsdag 1 maj 2008

Valborgs kväll och Valborgs natt

I natt fick Elvis sova med en hemma gjord blöja. Ungefär som ett Tikskydd fast för hanar. Det fungerade faktiskt riktigt bra. Det var 2 små droppar i blöjan när jag kollade i morse och det tror jag kom från håret ...

Sedan satte jag grindar för vardagsrummet och köket så han bara kunde gå mellan sitt hus i hallen och vårt sovrum.  KL 06 i morse hoppade Elvis glatt upp i sängen, jag frågade om han ville gå ut.. Jag fick en sur blick och han gick över till Mr M sidan och snarkade vidare...så svaret var antagligen "nej, jag vill inte gå ut klockan 06 på morgonen".

Valborg: Vi var först på stan och åt en otroligt lyxig middag : NOT! Mc dolnads och jag åt snabbmat för första gången på jag vet inte hur länge....Vi skulle sedan till Pildammsparken och titta på brasan men eftersom det helt plötsligt blev kallt och blåsigt så valde vi att stanna hemma.  Det blev Tv:spels kväll och sykväll innan vi slocknade gott i sängen alla 3. 

Nej, eftersom det regnar ute ska jag nog ta min månadsstädning i garderoben, idag är det skorna som ska rensas ut. 


Inga kommentarer: