lördag 24 maj 2008

heja Danmark!


Heja Danmark! Jag tycker den låten var riktigt bra, fast jag tyckte i o f att alla nordiska bidrag var starka i år. Island påminner dock väldigt mycket om E-typs låt "this is my life" men Island är ju inte de enda att kopiera i kväll. Tycker flera låtar, latvia, Spanien (som jag för övrigt föstår varför de fick köpa sig in i finalen) med flera lät som kopior från någon konstigt musik jag hört innan, antagligen alla i schlager sammanhang. 

Charlottes nummer var jag imponerad av, starkare än i Svenska finalen och starkare än i Semin i Torsdags ..så kanske top 10 i a f även fast jag inte blir förvånad om det blir plats 21 .. men jag har haft fel förrut och har säkert fel i kväll igen 

Ja spänningen stiger.. snart vet vi resultatet ..... Hejja Danmark friskt humör! 

Inga kommentarer: