fredag 16 maj 2008

vad drömmer ni om?

Det är så många som frågar : vad irriterar er, tex Niklas Strömstedst blogg igår var otroligt roligt att läsa.  Jag tänkte göra tvärtom, Vad drömmer ni om? Vad skulle ni vilja göra? Det var 42 läsare på bloggen igår, lika många idag? Vad drömmer ni om? vad vill ni göra? 

jag vill läsa medicin och bli forskare, jag ska forska om min sjukdom och jag vill ta massa obehagliga tester och se och lära, varför är min sjukdom som den är? Vad kan det finnas för botemedel som ingen annan forskare har kommit på? och sen ska jag få nobelpriset i medicin, det drömmer jag om.

Så gott folk. Vad drömmer ni om? Vad skulle ni vilja göra? 

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag drömmer om att bli ekonomiskt oberoende och kunna göra vad jag vill.
Resa runt jorden, köpa feta bilar osv.. inte behöva tänka på att hyran skall betalas.

Men det lär inte hända. Någon som är lite av en dröm är annars att bli Advokat... det hade varit riktigt ball...