fredag 2 maj 2008

Dog Fun - Bad dog

runt 10.30 tog jag Elvis och Elrullstolen, åkte ner till Dog Fun  som är en av Malmös lyxigaste och trevligaste hundbutiker. 

Jag köpte sådant Medel som Mor tipsade mig om, PiSS of som man ska ha på för att få bort djurens kiss helt och hållet och även lukten så de inte kissar där igen. Fästinghalsband, godis och Snoppskydd stod även det på listan. Melissa, ägaren av boutiquen klippte även klorna på Elvis... 

Jag tog ett prata med Melissa, hon har känt Elvis sedan han var 6 månader gammal, talade om att humöret ändrats och att han nu börjat Kiss markera hemma... Melissa sa : Antingen har du han inlåst i en bur på nätterna, som även min goda vän Christian sa, eller så kastrerar du. Med kastrering kommer han bli sitt gamla jag igen och ha Elvis inlåst i bur med Snoppskydd hjälper ju inte mot manligheten ....





Inga kommentarer: