lördag 17 maj 2008

Jävla Klimaterie kärring!

Tidig, trött lördagsmorgon. Jag förstår inte varför jag inte kan sova. Om jag somnar så drömmer jag bara mardrömmar och vaknar helt svitt (djävligt fräscht). Någon sa att jag nu kommit in i klimakteriet på allvar, skit skoj, det är ju bara en 15 år för tidigt. Men det är ju cellgifterna som ställt till det. Man känner sig verkligen riktigt sexig nu, NOT! 

I dag är det Skurup som gäller. "When in Europe, don´t miss Skurup" är min favorit slogan. Ska bli skönt att komma från storstaden lite. Skönt att slippa ungdomarnas jävla festande på våning 4. Det går inte en helg utan att de festar och det mest irriterande är att de höjer musiken kl 23 istället för att sänka. I går var det rena rama diskotektet i huset. Så man kan nästan säga att vi var på ofrivillig fest i natt. Det verkar som att ungdomarna på våning 4 inte vill annat än att bli vräkta, bara konstigt att de inte blivit vräkta ännu, så många anmälningar de fått på sig av oss andra grannar. 

Jag vet vad ni tänker "jävla kärring, gå upp och säg till dom istället". Men man orkar inte göra det varje Torsdag, fredag och lördag natt. Man blir  så trött på det efter drygt ett år och inte bryr dom sig om tillsägningar heller.  Nu har vi andra 11 lägenheter i huset pratat om att gå i hop och göra en anmälan till hyresbolaget, eftersom ingenting händer. 

Nåja, Nu ska denne klimaterie kärring göra sig klar för avfärd till Skurup, men innan dess ska hon köpa lite kärring tidningar :P   

Inga kommentarer: