lördag 24 maj 2008

Konstig vaske lördag

I går/ i natt var jag dum nog och satt uppe vid datorn till kl 04. Sedan gick jag ut med Elvis innan jag stupade i kojs. Kl 09 vaknar jag av panik, solen har varit uppe i nästan 4 timmar och jag är inomhus men jag hinner inte mer än äta frukost innan jag ligger och snarkar på soffan. Vaknar till kl 10.30 med Yoghurttallriken på magen. Skynda sig ut och sola för att sedan vid 13 gå in och somna igen. Sover till kl 15 då börjar jag vaska, en timme försent. Mr M sov till 16. 

Nu börjar vi ändå komma i form och ska spisa lunch/middag hamburgare och sedan ska vi snaska grönsaker till Eurovision finalen. Jag tror ju inte alls på Charlotte Perrelli. Men vem vet, hon gick ju vidare från semin mot alla odds (mina odds) så  kanske kan hon lyckas bättre än The Ark. 



  

Inga kommentarer: