torsdag 6 mars 2008

Andra Chansen...

På Lördag är det andra chansen i Melodifestivalen.

För en stund sedan när jag var ute med Elvis lyssnade jag på Marie Lindberg i Ipoden 
och tankarna gick genast till årets melodifestival (fast Marie Linderberg var med i förra årets). Min favorit finns inte längre kvar i tävlingen (konstigt nog) ...
men av dom som är kvar och som ska tävla i andra chansen på lördag så tror jag att jag får hålla lite extra på Theresé Andersson, iof Suzzie Tappers låt var oxå fin...

När det gäller Andreas Johnsson och Carola mot Nordman så har jag nog egentligen ingen åsikt. 
Må bästa man vinna... men jag vill minnas att jag inte var så impad av Nordmans låt i lördags....

Ska jag gissa och leka bettnings bolag tror jag det blir Idol Ola och Andreas/Carola som går vidare..Jag tror dom har mest fans som röstar ... 

Tror förresten jag börjar bli gammal... klockan är bara 19.15 och jag är redan jätte trött. 

Inga kommentarer: