fredag 28 mars 2008

Fredag fredag

Då har hela veckan gått då nästan. 
Det känns inte som jag sovit en blund på hela veckan.

I går meddelade jag om ett väldigt tungt beslut.
Det har verkligen inte varit ett lätt beslut att ta
och det har varit många sömnlösa nätter.
Men jag måste göra det jag mår bäst av och därför 
meddelade jag min avgång. 

I går lunchade jag även med Soffipropp. 
Soffipropp har landat i Malmö några dagar 
och det är skoj att träffa henne igen, det är nog iaf en 10 månader
 sedan vi sågs sist. Vi som alltid umgicks när jag bodde i Uppsala. 

Idag fick soffipropp se lite mer av Malmö då vi åkte till lagret och 
hämtade hem våran nya Tv-bänk.
När jag öppnar kartongen ser jag till min största fasan att bänken är trasig :S 
Hur fatsiken kan de lämna ut något som är trasigt? När man betalar dom pengarna för en 
designmöbel så vill man ha den hel! Ville jag har något trasigt skit kunde jag köpt en 
Tv-bänk för en 100 lapp på IKEA och inte gå till en Möbel boutique och köpa en design sak för 
mycket pengar!  Jag är så upprörd och så ledsen. Jag förstår i a f att varför Tv-bänken var inpacketerad mer än väl, nästan inbrotts säker....





Inga kommentarer: