lördag 15 mars 2008

MIn Elvis är finaste kinesen så de så...

Morgon stund har guld i mun säger man :D

kl 08.15 i morse tog jag bussen ner till Västra hamnen där Malmö internationella utställning var.
Det gick hyfsat bra för Elvis valpar. Både Enzo och Madicken fick väldigt fin kritik.Det var många fina kineser med idag, men jag tycker helt klart att Elvis står i särklass från Allihopa! Vem kan motså detta charmtroll? (bilden till höger) 
För Maria och Lucas gick det också bra med fin kritik, och jag tror dom är nöjda med dagen...

Till Elvis shoppade jag en fleeceoverall..lite klumpigt så tänkte jag inte på att alla kommer tro att han går ut i sin pyjamas :S men men den är pojkigt söt iaf och den värmer. Sedan hittade jag Elvis favorit godis (hjortpinnar) för ett riktigt kanon pris, så det resulterade i att Elvis nu har en hel bunt med hjortpinnar hemma. *hej, jag skämer bort min hund och jag skäms inte för det*  

Runt 12 for jag hem och väckte pojkarna. Sedan blev det promenad bort till Em för att beställa hem ny soffa, nytt bord och ny matta... leverans? Lagom till min födelsedag :D :D 

I kväll är det Melodifestival finalen. Jag kommer dessvärre inte kunna följa den lika analytiskt och noga som jag följt deltävlingarna. Vilken jag tror jag vinner? tja,skulle inte förvåna mig om Christer Sjögren vinner. Charlotte Perelli är favorit tippad läste jag i någon tidning. Men annars håller jag nog tummarna för bröderna Rongedahl, dom är mina favoriter i kväll :D 

Nej, dags för lite vila innan Elvis ska badas och vi ska fara iväg till Skurup. 

see ya! 




1 kommentar:

Millo sa...

Så söut elvis e :D