måndag 3 mars 2008

Sista Morgonen....

Nej kanske inte egentligen. Men det är sista morgonen på sista helgdagen med Lillebror, Imorgon åker han hem. Kanske är det därför som jag vaknade före klockan 7, eller så kanske jag bara är så spänd på att få hämta mitt bowlingklot idag :D 

Jag ligger i Sängen och försöker läsa Sydsvenskan på nätet, brukar alltid hända massor av intressanta och otäcka saker i Malmö när jag har min familj på besök. Tex i sommras så var det en man som blev skjuten på Gustav Adolfstorg, 10 minuter efter att vi lämnat platsen. I helgen verkar iaf inget sådant otäckt ha hänt utan bara lite misshandlar, rån och så vidare och jag tror faktiskt att man kan säga att helgen i Malmö har varit ovanligt lugn.

Nej nu är det dags att väcka Elvis, så här tidigt på morgonen brukar jag få bära ut honom, här går man inte upp frivilligt före kl 10 när man heter Elvis, jo det är sant jag brukar hinna jobba ett par timmar innan min hund vaknar och vill gå ut.... 

1 kommentar:

Anonym sa...

ojojoj vad du snor citat från strömstedt till dina blogg-rubriker..