tisdag 4 mars 2008

sista morgonen..allra sista timmarna

Om drygt 2 timmar måste jag, jag måste verkligen, sätta min lillebror, min bästa kompis, på Tåget tillbaka till Sala.. Jag vill inte! Vad ska jag göra sen då, efter kl 12 menar jag? jo, jag vet att jag måste jobba, Jag måste börja leta fakta och förbereda mig till diskussionen på den politiska gruppen imorgon  men iaf.... 

Blir man straffad om man kidnappar sin egen lillebror? Som sagt veckan har varit så rolig och jag skrattar fortfarande åt våra desperata raggningsförsök åt honom.
"Hej har du träffat Anton??" -NEJ!

Ang Snön igår så var det visst bara blöt snö *lättad* men när jag i gryningen gick ut med Elvis var gatan full av is istället som jag och Rullatorn fick halka runt på.. nu är dock solen här med värmen så jag tror att alla härliga vårblommor klarar sig. 

Ani kom till Elvis i morse på sedvanligt vis, Men Elvis är fortfarande sur och vill inte leka med henne. Tror inte hon luktar lika gott som den där Jack Russel tik valpen som vi träffade igår. Ja menar för det första är ju Ani 5 år, Elvis är bara 3. och för det andra så är Ani kastrerad så hon har inte kvar den här kvinnliga doften. Men man kan inte dissa sin bästa kompis bara för att man inte anser att hon längre luktar gott? 


Inga kommentarer: