fredag 14 mars 2008

"surkärringar"

Jag måste citera en annan blogg som jag hamnar på emellan åt efter att läst dennes kommentarer på en blogg jag läser flera gånger om dagen. Hursom så, Jag skrattade riktigt mycket när jag läste följande mening: 

"Jag tycker Surkärringar är ett miljöproblem" 

Jag vet inte om det är jag som har dålig humor, men jag tyckte detta var väldigt roligt och jag skrattar fortfarande. Jag önskar jag hade kommit på det själv.  Tack "Suzesan" för de orden.

Vad själva inlägget handlade om vet jag inte riktigt *dålig läsare* för jag började som sagt skratta riktigt mycket när jag läste ovanstående mening. 


2 kommentarer:

david santos sa...

Thanks for your posting, Ica!
I loved this blog.
Have a good weekend.

Suzesan sa...

Hahahaha äsch vadå dålig humor. Bra humor tycker jag. Tack för ditt besök!Men du fick fram min mening i ditt inlägg och ändå skrev jag så mycket och du bara en rad!
/S