söndag 9 mars 2008

Tvättedagen drar mot sitt slut


Söndag heter sedan ett par år tillbaka "tvättedagen eller vaskedagen" i detta hushåll. Varför denna dag heter så kanske inte behöver någon närmare förklaring?

Ska strax ta och krypa till sängen, men först ska jag ner och hämta tvätten, gå ut med Elvis och bädda sängarna *puu* 

Denna söndag/vaskedag har varit jobbig. Jag är helt slut efter både Fredagens och lördagens äventyr. Trots detta har jag tränat en stund idag..men ni ska tro det var jobbigt. Jag har oxå haft extra mycket domningar och stickningar i kroppen idag och det tror jag faktiskt beror på lite överansträngning, för lite vila helt enkelt.

"Den lille" (ja han heter så) har fått vara med i soffan ikväll och tittar på Legally blond 2 med mig. Fridolf vågar jag inte riktigt ta ut, jag litar inte på honom lika mycket som jag gör på "den lille". "Den lille" är så snäll också, han gosar med Elvis och gör i allmänhet inte så mycket.. 

Jag har också idag installerat en sådan här besöksräknare på sidan. Kan vara lite skoj att se hur många som faktiskt är inne och läser...vem blir besökare nummer 2? 

1 kommentar:

Millo sa...

akta!! så han inte äter upp dej!
;-)