onsdag 19 mars 2008

Sol, Sol, Strålande Sol

Denna dagen har jag längtat efter länge :D 

Runt lunch tid rullade vi ner på stan  (jag satt i rullstolen och Mr M gick) . Första stoppet blev en möbelaffär och spana in den nya fåtöljen som står på önskelistan.

Andra stoppet blev Rocks för att hämta CD skivan som jag så länge, länge väntat på! Niklas Strömstedts nya skiva "Två vägar" släpptes idag *jippi*. Det var länge sedan jag höll en skiva i handen men idag ville jag inte ens släppa taget.  

När jag fått (köpt) min CD skiva som blev en förtidig födelsedagspresent (från mig själv till mig själv) så rullade vi vidare neråt Lilla Torg. Det blev en Lunch på en Thai restaurang och sedan ytterligare en möbel boutique. 

Väl hemma har jag lagt in nya skivan på datorn och till Ituns.  Nu ska jag iväg och sola, värme är ju som bekant bättre för mina "sjuka" muskler och nerver. Även om det bara jag bara är 10 minuter i solariet så lindrar det faktiskt domningarna och stickningarna i kroppen för ett par dagar och jag klarar träningen lite bättre. 



Inga kommentarer: