fredag 7 mars 2008

Man ska alltid lära sig något nytt.

Nu på morgonen har jag förgäves försökt hitta en skiva från 1981, ingen har den :S Jag vet lixom inte vart jag ska finna den. Cdon och ginza om några borde ha den? Det finns iof en Lp skiv affär runt hörnet, dom kanske har den? ..Jag borde aldrig ha tappat bort den jag hade *suck* 

Under tiden jag satt och letade stod Tv4 nyhetsmorgon på... Dom pratade fotboll. Jag fick lära mig att "fotboll är inte en kamp mellan liv och död, det är något så mycket mera".... 

Men nu ska jag iväg till fru doktor igen. Dom ska leta reda på en P-stav som dom inte hittade förra gången..troligen har den gömt sig inne i en muskel vilket leder till en riktig operation i armen.  Jag vill passa på att ge en varningens tecken till alla tjejer och kvinnor som funderar på att sätta in P-stav..det går lätt att sätta in men det är ett helvete att ta ut och har ni otur så förlorar ni en del av muskeln.

Dagens efterlysning: Skjut inte, det är bar jag (skivan) 

Dagens kommentar: "birdie, är det under hål eller?" 







Inga kommentarer: